loading...
پورتال تفریحی|دانلود|طنز|عکس|اخبار
reza بازدید : 133 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

متن آهنگ پاییز از انوش

تنظیم : سعید زمانی -- میکس و مستر : R-Mix
موزیک و ترانه ســُرا : انـــوش

 

متن آهنگ پاییز از انوش | WwW.BestBaz.RozBlog.Com

 


متن آهنگ پاییز

 

پاییز بود دنیا سردسرد <=> شهر خیس بود بارون سر به سر

من بی تو تنها موندم و <=> تنها واسه تنهاییام خوندم و

یه عمره دنیا شده سردو پاییزو زرد
من انگار به چشمم زدم عینک شیشه زرد

یه عمره دنیا شده سردو پاییزو زرد
من انگار به چشمام زدم عینک شیشه زرد

.
.
.

بارون ببار آروم
آروم ببار بارون

.
.
.

پاییز بود دنیا سردسرد <=> شهر خیس بود بارون سر به سر

من بی تو تنها موندم و <=> تنها واسه تنهاییام خوندم و

یه عمره دنیا شده سردو پاییزو زرد
من انگار به چشمم زدم عینک شیشه زرد

یه عمره دنیا شده سردو پاییزو زرد
من انگار به چشمم زدم عینک شیشه زرد

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 69
  • بازدید کلی : 12,930