loading...
پورتال تفریحی|دانلود|طنز|عکس|اخبار
reza بازدید : 37 پنجشنبه 15 فروردین 1392 نظرات (0)

اس ام اس های عاشقانه فروردین جدید 92

اس ام اس های عاشقانه سال 92


در اتوبان زندگی وقتی تابلوی وجود تو را می بینم ، از سرعتم می کاهم و به درجه بنزین تحملم چشم می دوزم .

.

.

.

وفاي شمع را نازم كه بعد از سوختن ...به صد خاكستري در دامن پروانه ميريزد...نه چون انسان كه بعد از رفتن همدم... گل عشقش درون دامن بيگانه ميريزد

.

.

.

تنهايي را دوست دارم زيرا بي وفا نيست ... تنهايي را دوست دارم زيرا عشق دروغي در آن نيست ... تنهايي را دوست دام زيرا تجربه کردم ... تنهايي را دوست دارم زيرا خداوند هم تنهاست ... تنهايي را دوست دارم زيرا.... در کلبه تنهايي هايم در انتظار خواهم گريست و انتظار کشيدنم را پنهان خواهم کرد

.

.

.

بايد خريدار مشوي تا من خريدارت شوم

 

از جان و دل يارم شوي تا عاشق زارت شوم

 

من نيستم  چون ديگران بازيگر بازيگران

 

اول بدست آرم تو را وانگه گرفتارت شوم

.

.

.

اکه ديدي بغض کردي ولي دليل گريه کردن پيدا نميکني:  اگه ديدي دنبال جايي ميگردي داد بزني...... بدون خدا دلش برات تنگ شده

.

.

.

هرکی ارمنی بلده بخونه( هیراکرس متشون یسراف نزن روز یرایم راشف تدوخ هب یراد یلیخ منکیم ساسحا) هرکی هم ارمنی بلد نیست از آخر بخونه

.

.

.

امشب به سوگ ارزوهايم نشسته ام و در غم نبودنت اشك فراق مي ريزم...

 

امشب شمع حسرت ارزوهاي بر باد رفته ام ذره ذره اب ميشود...

 

امشب براي مرگ ارزوهايم لباس سياه پوشيده ام ...

 

كاش امشب كسي براي عرض تسليت به خانه دلم مي امد...

 

كاش امشب تو بودي و دلداري ام ميدادي و دفتر كال ارزوهايم را ورق ميزدي ...

 

اما...اما افسوس كه تو نيستي و زندگي بي تو قشنگ نيست

.

.

.

چه کرده ای تو با دلم که نبض من صدای توست ؟

 

چه کرده ای تو با سرم که فکر من هوای توست ؟

.

.

.

بنی آدم اعضای یکدیگرند!

 

بعضی ها هم دلن هم جیگرن!

 

تو هم، هم دلی و هم جیگری!!

.

.

.

هرکس اسیرش بشه بدون شک میمیره .

.

.

.

طوطیم اندر قفس اما دلم پیش تو است / گر قفس را بشکنند پرواز من سوی تو است / آب و هوای چشمات چیزی مثل کویره /

سالروز رفاقت مبارک

 

سالروز صداقت مبارک

 

سالروز متانت مبارک

 

سالروز درایت مبارک

 

و سالروز آغاز این همه خوبی ها مبارک

 

تولدت مبارک ، عزیز تر از جانم . . .

.

.

.

.

دو نگاهي که کردمت همه عمر ، نرود تا قيامت از يادم

 

نگاه اولين که دل بردي ، نگاه اخرين که جان دادم . . .

.

.

.

عشق آلوچه نيست که بهش نمک بزنی، دختر همسایه نيست که بهش چشمک بزنی، غذا نيست که بهش ناخونک بزنی، رفيق نيست که بهش کلک بزنی عشق مقدسه , بايد جلوش زانو بزنی 

.

.

.

با در آغوش گرفتن همسرتان از او تشکر و قدردانی کنید

اولین اعتراضی که بیشتر از بقیه از مردان می شنویم این است که آنها می گویند ما برای کاری که انجام می دهیم قدردانی نمی شویم. دفعه بعد که شوهرتان برای بردن زباله ها به بیرون از خانه رفت برای ۳۰ ثانیه هم که شده او را در آغوش بگیرید و از او قدردانی کنید. مردان فوق العاده تحت تاثیر این روش قرار میگیرند.

.

.

.

گردش سال فقط یک شب یلدا دارد

 

من بدون تو هزاران شب یلدا دارم

.

.

.

سحرگه برگ گل تر شد ز شبنم

 

نسيم آهسته زلفش ريخت بر هم

 

بياور عطر زلفش سوي فايز

 

مرا فارغ کن از غم هاي عالم

.

.

.

این ساحل خسته را تو پیدا کردی

 

این موج نشسته را تو برپا کردی

 

من خامُش و خسته خفته بودم ای عشق

 

مرداب دل مرا تو دریا کردی . . .

.

.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 77
  • بازدید کلی : 12,938