loading...
پورتال تفریحی|دانلود|طنز|عکس|اخبار
reza بازدید : 142 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

متن آهنگ سنگ صبور از مهدی اسدی

ترانه ســُـرا , آهنگ و میکس و میستر : شـُعیب عرب

 

متن آهنگ سنگ صبور از مهدی اسدی | WwW.BestBaz.RozBlog.Com

 


متن آهنگ سنگ صبور

 

کجایی ای تمام من؟! چرا از من گریزونی
 میدونی بی نو میپوسم چرا با من نمی مونی؟!

کجایی بهترین شونه برای گریه های من؟!
 تو گیرو دار تنهایی تو تنها هم صدای من

 

بیا سنگ صبور من که صبرمن دیگه مرده
همین دلواپسی ها هم دلم رو باخودش برده

کجایی بادی شعرم نگاهت قافیه سازه؟!
وجود تو منو یاد یه شعر تازه میندازه

هنوزم چشم براه تو چشامو میزنم پینه
به اون راهی که تو رفتی هنوزم کار من اینه

 

کجایی بهترین شونه برای گریه های من؟!
 تو گیرو دار تنهایی تو تنها هم صدای من

 

بیا سنگ صبور من که صبرمن دیگه مرده
همین دلواپسی ها هم دلم رو باخودش برده

کجایی بادی شعرم نگاهت قافیه سازه؟!
 وجود تو منو یاد یه شعر تازه میندازه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 63
  • بازدید کلی : 12,924