loading...
پورتال تفریحی|دانلود|طنز|عکس|اخبار
reza بازدید : 246 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

متن آهنگ پشیمونم اگه رفتم از ساناز

 آهنگ و تنظیم : حامد حنیفی
ترانه ســُـرا : حمید رضا صمدی

 

متن آهنگ پشیمونم اگه رفتم از ساناز | WwW.BestBaz.RozBlog.Com

 


متن آهنگ پشیمونم اگه رفتم

 

پشیمونم اگه رفتم اگه چشمام و تر کردم
اگه روزی بدون تو بدون عشق سر کردم
پشیمونم اگه بی تو دلم خوش بود و خندیدم
عمری آرزوهام و تو چشم دیگه ای دیدم
همیشه عاشقت بودم
هنوزم عاشقت هستم
ببین پای تو می مونم
اگه تلخ اگه خسته ام
هنوزم عاشقت هستم هنوزم بی تو میمیرم
هنوز وقتی پریشونم!من سراغ عکس تو میرم
.
اگه دستاتو گم کردم پشیمونم پشیمونم
خودم گفتم که تقدیره
ولی دیگه نمی تونم
اگه دستاتو گم کردم پشیمونم پشیمونم
خودم گفتم که تقدیره
ولی دیگه نمی تونم
.
.
.
پشیمونم اگه بی تو <=> دلم خوش بود و خندیدم
عمری آرزوهام و <=> تو چشم ِ دیگه ای دیدم
.
اگه دستاتو گم کردم پشیمونم پشیمونم
خودم گفتم که تقدیره
ولی دیگه نمی تونم
اگه دستاتو گم کردم پشیمونم پشیمونم
خودم گفتم که تقدیره
ولی دیگه نمی تونم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 52
  • بازدید سال : 82
  • بازدید کلی : 12,943